وظایف مدیر بازاریابی


 واحد بازاریابی / دپارتمان بازاریابی بخش مهمی از فرایند کسب و کار را برعهده دارد. مدیر بازاریابی مهمترین نقش را  در این بخش یا دپارتمان در سازمان برعهده دارد که دارای وظایف و تعهداتی است. 

وظایف مدیر بازاریابی وظایف مدیریت بازاریابی


وظایف مدیر بازاریابی عبارتند از:

  • برنامه ریزی، اجرا و کنترل تمامی فعالیتهای بخش بازاریابی یک سازمان
  • توسعه استراتژیهای بازاریابی به صورت هماهنگ با اهداف سازمان
  • همکاری و هماهنگی کمپینهای بازاریابی با دپارتمان فروش
  • بررسی و تنظیم  و گزارش بودجه برای واحد بازاریابی
  • تولید کلیه مومات بازاریابی براساس برنامه بازاریابی
  • برنامه ریزی و اجرای تمامی عملیات و فرایند تبلیغاتی
  • ارائه راهکارهای اجرایی برنامه بازاریابی
  • همکاری نزدیک با شرکتهای تبلیغاتی 
  • همکاری با واحد تولید در هنگام معرفی محصول جدید به بازار.
  • ایجاد روابط درون سازمانی موثر با هدف یکپارچگی تمامی اعضاء با برنامه های بازاریابی
  • تحلیل کمی بازخوردها و نتایج حاصل از برنامه ها و فعالیتهای بازاریابی
  • استخدام اعضای بخش بازاریابی و آموزش و نظارت بر دستاوردهای هر یک اعضای بازاریابی
  • تهیه گزارش مربوط فرایندهای بخش بازاریابی و ارتباط نزدیک با ذینفعان
  • مدیریت در جهت بهبود کمپینهای خلاقانه و ایجاد معیار برای میزان موفقیت آن ها
  • مسئولیت کامل مدیریت برند و هویت سازمان.
  • بررسی و کنترل درجع موثر بودن کمپینها و تهیه گزارش برای ذینفعان سازمان.

5 مهارت مذاکره تجاری ( قسمت اول )

تاکتیک‌های هشتگانه نفوذ

وظایف مدیر بازاریابی

بازاریابی ,برنامه ,بخش ,سازمان ,مدیر ,وظایف ,وظایف مدیر ,مدیر بازاریابی ,بخش بازاریابی ,تهیه گزارش ,برعهده دارد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جمله چین معماری و طراحی داخلی حدیث دردمندی بهترین کتاب لاستیک های صنعتی و هنری مل مرجع دانلود بازی ها و برنامه های اندروید ایران پوکه Imam Khamenei. quotes وبلاگ کرمانشاه بنیاد بین المللی غدیر